Kurz SSME

7 modulů kurzu, který vychází z předlohy IBM Almaden, Vás provede napříč novým vědním oborem. Dozvíte se nejen proč se službami zabývat, ale jak nahlížet na celý jejich kontext, ať už z hlediska vědeckého zkoumání nebo z pohledu řízení jejich životního cyklu:

Modul 1: Úvod do tématu
V první části kurzu se dozvíte, co je to SSME a proč je oblast služeb důležitá. Dále bude naznačen multidisciplinární charakter inovace služe a na závěr najdete přehled jednotlivých modulů tohoto kurzu.

Modul 2: Služby
V modulu se zaměříme na specifika služeb. Nejprve probereme jejich klasifikaci podle různých potřeb a následně jejich odlišnost od fyzických produktů včetně příkladů.

Modul 3: Systémy
Služby je třeba vnímat v kontextu - jako systém. V této části se dozvíte, co systémy jsou, jaké mají charakteristiky a jaká specifika má systém služeb.

Modul 4: Řízení služeb
Jak vytvořit strategii služeb, jaké jsou specifické aspekty při plánování služeb, jak služby vyvíjet a jak je diferencovat od konkurence a jak analyzovat procesy. To vše je obsahem 4. dílu.

Modul 5: Výkonnost a inovace
V dalším pokračování kurzu se dozvíme, co je to paradox produktivity a co ho vytváří, jak služby měřit a podíváme se na vztah mezi inovacemi a výkonností.

Modul 6: Metody
V 6. části kurzu najdeme výbornou definici toho, co je to metoda a také vymezení, co metoda není, jakou roli metody hrají v podnikání v oblasti služeb, kde všude metody vznikají a proč je používat, jak je adaptovat na specifickou potřebu a také proč je vhodné využívat existujících standardů.

Modul 7: Rámec SSME
V posledním díle se podíváme na místo služeb v ekonomice vůbec a jakých rámcích musíme služby vnímat, abychom k nim přistupovali vědecky a účinně, co musí zachycovat model služeb a jaké nástroje můžeme při výzkumu služeb využít.

0 Comments:

ISSN 1802-5676  | Copyright © 2003-2008 BPS Business Process Services